neprihlásený návštevník | webfilter: vypnutý |

vyhľadaj  

zobraziť všetky fotografie týždňa
Ceratocephala orthoceras
autor: Majco Mokráň




Reklama:
  O portáli / Ruka s palcom horevráť sa  


dátumtéma
22. 08. 2011 21:37:46
Peter Bagin
tém: 45
odpovedí: 924
Ruka s palcom hore

Neviem, co to mate vsetci uz dlhsiu dobu za zvyk davat pod kazdu jednu fotku rad radom
Mna taketo komenty vobec nezaujimaju a nemam chut ich stale sledovat pod kazdou jednou svojou fotkou, ked sa o komentar vobec nejedna.
Mna zaujimaju len seriozne komentare s textom a nie pod kazdou fotkou vidiet len same ruky.
Ja som za odstranenie tohto smajlika, ked je takto zneuzivany.
Ma na to niekto podobny nazor?

stránky:   [1]  2  3  

dátumodpoveď
04. 01. 2015 17:44:39
Jaroslav Snehota
tém: 0
odpovedí: 8
re:

Aj ja súhlasím s Pavlom a Romanou,som úplný fotoamatér,(na rozdiel od mnohých),ktorého len baví chodiť von do prírody.Preto ma poteší,keď moja fotka prejde cez admin.,a potom keď sa páči aj iným.Nikoho neprosím,aby mi tam dal akéhokoľvek smajlíka,komu sa nepáči ide ďalej.A s tým palcom dole,myslím,že to nebude bohviečo,lebo to určite niekoho znechutí,čo som si už všimol ,že mnohí prestali pridávať foto.

12. 12. 2014 18:59:14
Radoslav Fecko
tém: 15
odpovedí: 54
re:

Myslím, že najlepšie bude urobiť filter na príspevky, kde bude čisto len palec a smajle bez komentára. Kto ich nechce pod fotkami vidieť, tak si jednoducho zaklikne v svojom profile nie a bude po palcoch

Palec dole by som neodporúčal, lebo tu bude robiť len zlo. Predstavte si, že vás niekto v práci vytočí, prídete sa na fotonet ukľudniť a tu palec dole. No a hneď je oheň na streche aj tu. Ak si chce dať niekto ohodnotiť fotku, nech sa páči na portál s čisto fotografickým zameraním.

Igorov návrh o bodovaní komentárov je

12. 12. 2014 17:13:13
Henrik Kalivoda
tém: 22
odpovedí: 569
re:

Ja osobne plne súhlasím s Romanou a Palom Kolárikom. Fotíme pre radosť, nerobme z toho bojové pole. Som jednoznačne proti smajlu s palcom dolu. Na čo to bude dobré??? Každý sem dáva fotky vo viere, ze sú dobré a vhodné na uverejnenie. Ak je fotka však zlá, tak je na nás adminoch, aby sme daného fotografa upozornili na tento stav a snažili sa aj prípadne pomôcť.
Či zobrazovať komentár iba so smailom ako novú udalosť alebo nie? Mne osobne je to úplne jedno ako sa to vyrieši. Ja v súčasnom stave žiadny problém nevidím, neobťažuje ma klikať na každú okomentovanú fotku.
PS: Romano, tvoje palce hore ma neobťažujú

12. 12. 2014 09:34:40
Peter Bagin
tém: 45
odpovedí: 924
re:

Asi ste nepochopili o com pisem a co mi vobec vadi.
Nikdy som nepisal, ze je povinne vsetky "dobre" alebo "zle" fotky komentovat siahodlhym textom. K tomu ani nikoho nenutim a ani ja by som to sam nerobil. Mne len vadi to, ze pod fotkami najdem same prsty hore alebo ineho samotneho smajlika bez textu. Toto podla mna nie je ziaden komentar! Toto chcem odfiltrovat od naozajstnych komentarov.
Ako som pisal, treba vymysliet nieco ine na klikanie, ako napr. Dobra a Zla foto (Palec hore alebo Dole), ale nieco ine ako komentar! Potom sa uz mozete vypalcovat do zblaznenia.

To co napisal Igor o bodovani komentarov je veru tiez zaujimavy napad.

12. 12. 2014 08:24:30
Romana Plačková
tém: 0
odpovedí: 15
re:

Zapomněla jsem ještě - pokud někomu vadí, že mu dávám palce nahoru - tak přece stačí napsat krátký FNmail a je to vyřízené...

12. 12. 2014 08:21:05
Romana Plačková
tém: 0
odpovedí: 15
re:

Já osobně souhlasím s Pavlom Kolárikom.Každý z nás (aspoň předpokládám)má rád přírodu a rád fotí. Nikdo sem nedává schválně špatné fotky. Já si tak nějak pro sebe dělím ty palce takto - jedna kategorie je, že se jedná o mimořádně zajímavý nález a třeba to není ani moc dobře vyfocené a přesto dám palec nahoru, pak jsou samozřejmě dobré fotky, které si to zaslouží a pak jsou vynikající a mimořádné fotky. Další věc je, že někdo prostě přidá v zásadě každou fotku dobrou, protože je dobrý a někdo se s tím prostě pere, ale vidím, že se snaží... Z toho vyplývá, že si myslím, že by mělo být rozděleno hodnocení fotky jako její "kvality", ale měla by být možnost dát fotce hodnocení, jako že je velmi zajímavá.
Dám příklad za sebe - nemumím absolutně vůbec fotit houby, ale našla jsem náhodně Cordyceps militaris a byla jsem tak nadšená, že přesto, že jsem ji vyfotila špatně (a věděla jsem to) neubránila jsem se tomu, abych sem tu fotku nedala.
A nemyslím si, že by mě moc potěšilo, kdyby mně někdo dával palce dolů - to se mi nelíbí.
Myslím si, že pokud někdo dostane málo (nebo žádný) klik nebo palec za kvalitu nebo zajímavost fotky, tak mu zřejmě samotnému dojde, že fotka není nic moc a nemusím mu klikat palce dolů (a já to taky rozhodně nikomu klikat nebudu).
Závěr - chodím sem moc ráda, myslím si, že jsem se od vás všech moc naučila a chci aby to tak zůstalo - jestli s palcem nebo bez je skoro jedno.
Jo a ještě k těm komentářům - nedovedu si představit, že byl měla každou dobrou fotku komentovat - prostě to nestíhám a ignorovat se mi je také nechce - chci aby ten daný člověk věděl, že jsem tu fotku viděla a že se mi líbí.

11. 12. 2014 22:48:34
Igor Kramár
tém: 6
odpovedí: 46
re:

edit(remove/create): mensia oprava gramatiky
ale predsa len napadla ma jedna vec, co by podla mna mohla byt uzitocna. vedel by som si predstavit, keby sa bodovali komentare a tie by sa potom prenasali priamo do atlasu ako readonly prispevky dolu pod popisom. casto ked sa chcem o nejakom druhu nieco dozvediet, musim poprechadzat vsetky foto a najst tam nejaky zmysluplny komentar. takto by zmysluplne komentare prenasali priamo do atlasu prispievatelia. napr. tu http://fotonet.sk/?idi=118169... by som dolu videl vsetky zaujimave prispevky tohto druhu a na ne by boli zavesene aj linky k zdroju aby som si aj overil ako ten koment vznikol. a ludi by to aj motivovalo nielen palce davat ale aj nieco zmysluplne napisat. zneuzivanie by som v prvom kroku neriesil, to by sa dodatocne dalo riesit pravami.

11. 12. 2014 20:59:07
Igor Kramár
tém: 6
odpovedí: 46
re: global

no ja uz k tomu nemam co viac povedat, neviem ako ste sa dohodli co bude v novej verzii, ja sa necham prekvapit a potom k tomu zaujmem stanovisko. ale dobry web robi predovsetkym obsah a nie jeho funkcionalita(aj ked potesi) a od toho sme tu prave my. a este poprosim vsetkych zucastnenych a ukrivdenych aby sme sa tu navzajom nemenovali a neukazovali prstom jeden na drhuheho, o tom tato diskusia nie je. a mne osobne je jedno kto aky je, mna predovsetkym zaujima jeho praca.

11. 12. 2014 17:51:35
Pavol Kolárik
tém: 11
odpovedí: 152
re:

Ťažko tu niečo nové vymyslieť, či s prstami, alebo bez prstov, s komentármi, alebo bez nich. Fotíme preto, že máme radi rozmanitosť prírody a fotografovanie. Treba len dodržiavať pravidlá portálu a asi bude všetko v poriadku.Portál je určený pre širokú verejnosť a nie len pre odbornú , či vedeckú skupinu ľudí. Každý sa rád nechá aj poučiť, či pokochať peknými fotkami. Na rozdiel od M. Prievalského, ktorý rád poučuje si nemyslím,že rozoberať otázky kompozície, umeleckosti a poňatia fotografických objektov. Na to sú iné portály, napr. aj jeho spomínané ephoto. U mňa je to jasne : "Objekty na fotografiách musia byť z voľnej prírody, vyfotografované v adekvátnom prostredí." A či niekto zdvihne prst , alebo nejakého iného smajlíka je osobná vec každého užívateľa. Siahodlhé komentáre nemajú tiež význam. Unavujú, najmä laickú verejnosť.

11. 12. 2014 13:13:35
Peter Bagin
tém: 45
odpovedí: 924
re:

Vidim ze napadmi tu len srsite

10. 12. 2014 13:27:47
Peter Bagin
tém: 45
odpovedí: 924
re:all

Ak sa vam nejaka foto paci, tak si ju pridajte medzi svoje oblubene .
Mna vobec nezaujima, kolko prstov hore alebo usmevu pod fotkou najdem. Skratka ma to otravuje sa preklikavat neustale ku "komentarom" o nicom. Tym samozrejme netvrdim, ze nie som zvedavy na pripadne komentare, ale vazne samotny smajlik si akurat tak strcte do Je tu zopar ludi, ktori davaju smajlikov na komplet vsetky foto rad za radom, ci sa im paci alebo nie. Skratka si ju "oznacia", ze ju uz videli.
Ako pisal Martin, tak tiez by som bol plodnu debatu pod fotkami a urcite to ocenia viaceri, pripadne aj neplodnu, ale s tou neplodnou ma vacsina clenov problem. Cest vynimkam a tych par poznam. Ako tu uz niekto naznacil, tak som za, ked tu bude dalsia verejna moznost, ci sa fotka paci alebo nie (nieco oddelene od ostatneho). Ale to uz je teraz jasne, ze sa tu najdu typkovia, ktori to budu zneuzivat. A ochranit sa to nebude dat ziadnym sposobom. To vie iste aj Civi.

Viem, ze uz davnejsie bola debata aj o tom, aby kazdy na svojich fotkach videl celkove jej zobrazenie. S tym suhlasim, ale urcite sa by sa to potom nebralo ako TOP fotka.

Taktiez ma teraz napadla moznost aku maju admini pri schvalovani alebo zamietani, ze by si ludia vyberali z moznosti, co sa na im fotke paci alebo nepaci (viditelne pre vsetkych). Skratka spravit stranku zaujimavejsou, aby to nebolo len o smajlikoch. Napiste tu akekolvek svoje napady, aby sa prislo na to, ako toto cele vyriesit a stranku este viac zdokonalit.

Civi, to vypnutie v komentaroch samotnych smajlikov bez dalsieho textu v komentaroch by bola volba vo svojom profile. Kto chce si to vypne, kto chce vidiet vsetko, tak nie.

Zatial len tolko

10. 12. 2014 13:06:40
Andrej Alena
tém: 64
odpovedí: 803
re:Čivi

Nebránim sa žiadnym komentom ani lajkom ani ničomu. Nepotrebujem si hladkať ego, len by ma zaujímalo koľko ľudí si kuklo môj príspevok aspoň v strednej veľkosti , zhodnotenie obdržím pri ostatných možnostiach.
O tom ako sa komu chce komentovať textovo sme mali možnosť sa presvedčiť počas 3 rokov behu tohto vlákna.Nikoho nemožno nasilu žiadať oa stanovisko. Pozitívom je už len to že dal ikonu alebo aj viac.

10. 12. 2014 12:43:46
Igor Kramár
tém: 6
odpovedí: 46
re:Civi

like je teraz ako koment. ak aj dislike tak bude, clovek si ho moze pod fotom jednoducho vymazat aby mu tam nespatil.
a pesimisti mozu prezmenu mazat like a nechavat dislike.
ak pocitadlo, tak anonymne nech sa neprejavuje like ty das mne, ja dam tebe.
ale myslim, ze su tu aj dolezitejsie veci ako napr. mobilna verzia, stabilita systemu, cache invalidovat v kratsom case(niekedy to fakt dlho trva) atd. ale uvidime, s cim nas vsetkych Civi prekvapis.

10. 12. 2014 07:48:09
Anna Šestáková
tém: 3
odpovedí: 40
re:

Čivi, nedávaj palec dolu, bo sa to zvrhne na bojové pole. A ešte to odradí začiatočníkov. Ja osobne radšej chcem komentár, že mám zlú kompozíciu, svetlo a pod. ako neurčitý symbol. Inak ako alternatíva palca dole je tu predsa dávno toto " "

10. 12. 2014 06:30:01
Braňo Ivčič
tém: 194
odpovedí: 1218
re:

To, co pises Andy ti moc nepomoze. Aspon nie v tom, ci sa tvoje fotky ludom pacia. Rozklik fotky, neznamena, ze je OK. Aspon nie u mna. V nahlade castokrat super a po otvoreni skratka nedam komenty ani palec - lebo sa mi fotka nepaci. Casto to konci odporucanim na zakaz. Takze ratanie poctu zobrazeni je casto len hladenie ega. Myslim, ze spravnou cestou je ratanie "lajkov" a "dislajkov" do jedneho suctu a zobrazovanie komentarov tak ako teraz. Otazne je upozornovanie v novych udalostiach na lajky. Ked to zrusime, ludia budu klikat jak magori na svoje fotky alebo svoje galerie a pozerat, kde im kto dal lajk... Dislajk je otazny, ale bude. Ako pises, to len bude zabava...
...a som strasne zvedavy, kto sa nad fasnutym dislajkom dokaze povzniest...

10. 12. 2014 06:06:54
Andrej Alena
tém: 64
odpovedí: 803
re:

Už dlhšie zápasím s otázkou. Koľko ľudí si vôbec rozkliklo moju fotku? IP adries ? Ozaj nepotrebujem mená stačí mi počítadlo. Aj neprihlásených návštevníkov.
To si myslím nie je až taký programátorsky náročný krok.
Palce, smajlíky a kde tu nejaký text sú zatiaľ jediným znakom že to niekto z prihlásených videl.
Aj za tie ďakujem , aj kamarátom
Martin - táto diskusia - vlákno má 3 roky.Ak by si tam mal mať komenty odborné asi by si u tvojich vretienok, ktoré sú nafotené x-krát mal 0 - 2 max. Takže ani like, ani palec, ani koment
...
škoda že neprešiel palec dole, bola by iná sranda


09. 12. 2014 20:34:49
Martin Prievalsky
tém: 4
odpovedí: 26
re:

rozdiel medzi komentárom "páči sa" a neni žiadny kuknite iné stránky ako napr. ephoto a aj navzdory počítadlu lajkov sú tam komentáre ako "super", "páči sa" alebo " " (ten posledný fakt nemá zmysel )

Koľko z vás tu chce ale počuť negatívne komenty? Raz som tu okomentoval fotku istému užívateľovi s poukázaním na chybu v kompozícii a jeho reakcie mi stačili na to, aby som sa ku kompozícii, svetlu atď nevyjadroval.

Potom tu boli komentáre, ktoré poukazovali na prílišnú "umeleckosť" mojich fotiek...toto tu nebudem rozvádzať, proste to v oboch prípadoch skončilo tak že mi dotyční prestali dávať pod fotky lajky

A dajme tomu zopár percent sú tu užitočné komentáre (ale nie z fotografického hľadiska) ako napr. diskusia o určení druhu a nejaké zaujímavosti k výskytu druhu. Takýto typ komentárov by som uvítal najviac, keďže tu máme aj odborníkov na danú problematiku.

Pridávanie palcov je aj tak z veľkej časti pridávané z kamarátstiev, takže počítadlom lajkov by sa nič nevyriešilo a fakt užitočné komentáre by aj tak nepribudli. Prečo nenechať systém ako je a skôr nenabádať užívateľov k plodným diskusiám pod fotkami?

09. 12. 2014 20:18:02
Igor Kramár
tém: 6
odpovedí: 46
re: Peter Bagin

ja palce chapem tak, ze je to nahrada ako ma napr. nahuby - "fotografia je zaujimava". clovek niekedy nechce nic napisat(vymysliet ) ale chce dat dotycnemu vediet, ze sa mu foto paci a inu moznost nema. stacilo by jednoduche pocitadlo spravit, vsak uvdime ako to bude v novej verzii.
aj ja som ti dal dnes par palcov bez komentu.

09. 12. 2014 20:01:13
Peter Bagin
tém: 45
odpovedí: 924
re: pre Civiho

Bol by som rad, keby sa do noveho webu zakomponovala volba do kazdeho profilu s moznostou zrusit zobrazenie novej udalosti, pokial bude komentar obsahovat len niektoreho "samotneho" smajlika (bez dalsieho textu). Uz ma nebavi stale klikat a kukat komentare o nicom.
Ale urcite uz mas nieco vymyslene.

29. 08. 2011 19:27:13
Luděk Lukáč
tém: 10
odpovedí: 65
re:

palec hore mi vyhovuje


stránky:   [1]  2  3  
Copyright © 2004-2021 FotoNet, všetky práva vyhradené.